Suport DIGITAL Famílies

Acolliment Digital Alumnat i Famílies

Benvolgudes famílies,

En aquest document trobareu tota la informació rellevant relacionada amb l’àmbit digital a l’Escola Pere Vila.

Assessorament Digital per famílies

Amb la intenció de seguir millorant la nostra comunicació amb la comunitat educativa, des de l’escola hem decidit fixar 2 hores setmanals dedicades a l’atenció personalitzada a totes aquelles famílies que necessitin ajuda i assessorament TAC (per exemple:  activació i configuració dels usuaris “@escolaperevila.cat” dels alumnes, com utilitzar les diferents eines GWorkspace que ja fan servir els nens i nenes a l’escola com Gmail, Classroom o Drive, com fer videotrucades amb Google Meet, etc…).

Per poder donar-vos resposta, obrim 2 canals de comunicació:

1- Presencial (mitjançant cita prèvia)

L’horari d’atenció serà el següent:
– Els divendres de 11:30h a 12:30h. (Us atendrà el Xavi Garcia).
Per obtenir cita i poder ser atesos a l’escola, heu d’enviar-nos un correu a ajudatac@escolaperevila.cat i us respondrem amb el dia i l’hora disponibles.

2- Per mail

Ens podeu escriure al correu ajudatac@escolaperevila.cat i us respondrem tan aviat com puguem amb les possibles solucions.

Esperem que aquestes mesures us siguin d’ajuda.

Equip Estratègia DIGITAL