Suport TAC Famílies

Horari d’Atenció a les famílies (TAC)

Benvolgudes famílies,

amb la intenció de seguir millorant la nostra comunicació en aquesta nova realitat que estem vivint, des de l’escola hem decidit fixar 2 hores setmanals dedicades a l’atenció personalitzada a totes aquelles famílies que necessitin ajuda i assessorament TAC (per exemple:  activació i configuració dels usuaris “@escolaperevila.cat” dels alumnes, com utilitzar les diferents eines GSuite que ja fan servir els nens i nenes a l’escola com Gmail, Classroom o Drive, com fer videotrucades amb Google Meet, etc…).

Per poder donar-vos resposta, obrim 3 canals de comunicació:

1- Presencial (mitjançant cita prèvia)

L’horari d’atenció serà el següent:
– Els dilluns de 10h a 11h. (Us atendrà el MARÇAL)
– Els dimecres de 11:30h a 12:30h. (Us atendrà el XAVI).
Per obtenir cita i poder ser atesos a l’escola, heu d’enviar-nos un correu a ajudatac@escolaperevila.cat i us respondrem amb el dia i l’hora disponibles.

2- Per telèfon

Ens podeu trucar al telèfon 634 669 729 dins de l’horari d’atenció establert, i us atendrem per respondre dubtes.

3- Per mail

Ens podeu escriure al correu ajudatac@escolaperevila.cat i us respondrem tan aviat com puguem amb les possibles solucions.

Esperem que aquestes mesures us siguin d’ajuda.

Equip Coordinació TAC