REBEM LA VISITA DE 7 PROFESSORS D’UNA ESCOLA XINESA DE BEIJÍN

El dilluns 9 d’octubre ha estat molt especial per a la nostra escola ja que hem rebut la visita de 7 professors d’una escola xinesa de Beijín, acompanyats de Jose Luis Linaza (professor de la Universitat Autònoma de Madrid). Aquesta comitiva ha visitat 3 centres MUS-E (dos de Madrid i el nostre a Catalunya) amb la intenció de conèixer com es treballa l’Educació Artística al nostre país.

Hem compartit amb ells el nostre projecte educatiu i, especialment, s’han mostrat molt interessats en el nostre projecte artístic i també han pogut veure les sessions de dansa contemporània amb l’Àngela Peris, la nostra artista MUS-E del Cicle Superior.

Un dia meravellós d’aprenentatge entre iguals, d’intercanvis pedagògics, de pràctica de l’anglès i d’emocions múltiples!!

Torneu quan volgueu o sinó ja anem nosaltres!!!

Gràcies a la Fundació Yehudi Menuhin per aquest regal en forma d’intercanvi pedagògic d’alto standing!!