QUIN DIA TRIARIES COM A INOBLIDABLE? SENSE DUBTES EL 17 DE MAIG DE 2018

El 17 de maig del 2018 ha estat un dia inoblidable per a tots els que formem part de la Comunitat Educativa Pepa Colomer.

UnitElements, per encàrrec d’una empresa farmacéutica, ens ha ofert un esdeveniment meravellós per a la nostra escola: ens han proposat activitats lúdico-esportives, ens han reformat diferents espais del centre, ens han dotat de taules de pic-nic, xarxes de porteries i cistelles de bàsquet, ens han convidat a esmorzar, i ens han portat a 260 persones voluntàries amb les quals hem pogut gaudir del matí.

Hem acabat la meravellosa jornada cantant el nostre himne de Pepa Colomer, adequant la lletra per a ells i elles (voluntaris i voluntàries) i fent un lipdub col·lectiu, amb la cançó “Tu tens la força”, en el qual han participat al voltant de 800 persones.

Un dia fantàstic, emotiu, molt gran!!!

Gràcies a UnitElements i gràcies a l’empresa farmacéutica! Però, sobretot, gràcies a les persones que hi ha darrera d’aquestes companyies i que, amb la vostra implicació altruista, ens heu regalat aquest INOBLIDABLE DIA!!!

Us portarem sempre en els nostres cors!!

Les paraules no són suficients, però ens surten de ben endins….

Buenos días a todos y todas!

Querríamos, en primer lugar daros las gracias por dedicar vuestro preciado tiempo a regalarnos este maravilloso día. No os imagináis lo felices que nos habéis hecho con todas las propuestas de las cuáles hemos participado!

Nos encanta jugar, reír, soñar, y cuando es en compañía, lo disfrutamos aún más.

No encontramos las palabras para transmitiros nuestro agradecimiento, sabiendo que un día como hoy podíais haber decidido estar con vuestra familia, ir a tomar el sol a la playa, o tomar unas tapas con vuestros amigos y amigas, y en cambio habéis decidido venir a nuestro colegio y regalarnos vuestra mejor sonrisa.

Nos habéis prestado vuestras manos, vuestro tiempo y un trozo de vuestra vida con el sólo propósito de hacernos felices y a eso, que nosotros lo sabemos muy bien, se le llama solidaridad y altruismo, y os lo queremos devolver con nuestro más profundo y emotivo agradecimiento.

Sois un ejemplo a seguir, porque todos nos formamos y aprendemos de lo que vemos y hoy hemos dado un paso más en ser más solidarios y mejores personas.

Así que gracias. Gracias porque por cada actividad que nos habéis ofrecido, y por cada piedra que habéis levantado hoy, nos habéis  ayudado a construir un castillo de solidaridad. Gracias por brindaros a nosotros!

Y como dijo Laozi, fundador del Daoísmo, “El hombre sabio no acumula. Cuanto más ayuda a los demás, más se beneficia a sí mismo. Cuanto más da a los demás, más obtiene él mismo”.

Nosotros, hoy somos un poco mejores…

En nombre de todos los miembros de la Comunidad Educativa Pepa Colomer del Prat de Llobregat, os damos las gracias por vuestro altruismo y generosidad!

Ésta es desde hoy y para siempre vuestra casa!

1. MARC LOPEZ

Bon dia, soc en Marc Lopez, de Boehringer Ingelheim i vaig tenir el plaer de participar en aquesta jornada; per a mi va especialment emotiva per dos motius: 1) M’encanten els nens i 2) M’encanta la musica.
    De fet desde fa anys tinc una banda de rock de la queal soc guitarra i cantant, i en alguna ocasio hem fet conecrt dels anomenats “Rock for familiies”, que es fan en cap de setmana dins d’horari infantil i a banda de ser un concert, tambe es fa particirpar als nens i s’intenta explicar-lis el valor i la importancia que te la musica en les nostres vides.
    La meva banda, “Let’s Quo” us oferim organitzar un event daquest tipus de manera altruista i desinteressada! 🙂 M’encantaria tornar a visitar-vos i ofereir-lis una bona estona als nenes!

WEB: http://www.letsquo.com
    UNA ABRAÇADA I ENHORABONA PER LA FEINA QUE FEU AMB ELS NENS!!!!!!