PROJECTE PREJUDICIS-POSTJUDICIS

El dilluns 16 d’octubre hem iniciat un Projecte pedagògic encaminat a trencar prejudicis i estereotips per raons d’ètnia, cultura, religió,…

Aquest programa s’ha dissenyat en col·laboració amb la policia del Prat de Llobregat amb la idea de treballar aspectes que han copsat la nostra atenció durant aquest estiu, com ara l’atemptat que es va produir el 17 d’agost a Barcelona.

La primera sessió s’ha dut a terme amb els alumnes de 6èA, però ja hem fet totes les sessions amb Cicle Superior i, per tant, hem passat pels dos 6ès i els dos 5ès,  amb els quals hem compartit conceptes i hem reflexionat sobre diferents percepcions al voltant de prejudicis i estereotips que ens acompanyen i que hem de desmitificar.

L’Herminio (el nostre policia de referència) ha parlat de convivència, d’emocions i de molts altres conceptes que han sortit per part de l’alumnat. Una jornada molt engrescadora i formadora que, sense dubtes, ha estat l’inici d’un canvi de prejudicis a postjudicis.

Gràcies a tothom i especialment a l’Herminio per ajudar-nos a continuar la nostra formació integral com a persones d’un món divers i meravellosament ric!