Invitació Cercavila de Foc

El proper divendres 17 de maig com a cloenda, dels actes que realitzarem a l’escola en motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus, sortirem a passejar amb el nostre GALL DE FOC. Apunta’t hi!!

La sortida de la cercavila està prevista a les 15:45h des de la porta de l’escola i arribada al centre Cívic Ribera Baixa o hi ha exposada una mostra fotogràfica de refugiats. L’escola durant tota la setmana també treballa a les classes amb els alumnes el tema de la migració, i el refugiats col·laborant i participant en aquesta exposició conjunta que podeu visitar al CC. Ribera Baixa i a l’escola Pepa Colomer.

Aquí teniu el cartell amb la invitació  a la festa, realitzat pels nostres alumnes de cicle inicial