Emergència climàtica

Els recents informes sobre l’estat de la biodiversitat i sobre l’escalfament global , alerten d’un rumb que porta al deteriorament d’un gran nombre d’ecosistemes, tant terrestres com marins, així com a l’extinció d’1 milió d’espècies que es troben greument amenaçades per l’activitat humana. També s’està a la vora d’un punt de no retorn front al canvi climàtic.

Al llarg de la setmana  hi ha convocades diverses mobilitzacions arreu del món  i una gran vaga mundial divendres 27. Des de l’escola ens volem adherir a aquesta iniciativa duent a terme les següents accions:

DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
Es projectarà a les classes un curtmetratges o documental; o llegiran un conte o notícia. Cada tutor amb els seu grup parlarà del tema. Es realitzaran cartells i pancartes. Vindrem tots i totes a l’escola amb una samarreta verda i farem un minut de silenci amb els cartells realitzats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *