ALLIOLI, la nova salsa de l’escola.

Ja tenim nom per l’activitat que fem els divendres a la tarda els nens i nenes de primària, l’espai que de manera provisional es deia 3×2!!!

Les tardes dels divendres des de primer fins a sisè farem tres activitats, dues de conjuntes i l’altre amb el nostre grup classe.

Espai de biblioteca: A la biblioteca anirem per preparar jocs de llengua, escriptura, endevinalles… per a tots els altres nens i nenes de l’escola; a endreçar els llibres de lectura i de coneixements; per dissenyar el nou carnet de préstec; per poder fer recomanacions dels llibres que ens han agradat i anar fent llista dels llibres que ens agradaria tenir a l’escola i comprar-los per Sant Jordi, etc.

Espai de manteniment: Al gimnàs o a la pista anirem per etiquetar i endreçar els jocs de pati, crear-ne de nous, buscar i despenjar el material, pintar jocs a terra, arreglar les jardineres i les plantes de l’escola, recuperar els peixos de la font del Lleó, etc.

A l’aula: La resta de nens i nenes realitzaran dinàmiques per millorar la convivència com l’amistat, el respecte, la cooperació , l’empatia, la paciència, etc.

A cada classe vam pensar diverses opcions per posar un nom ben divertit i original a l’activitat i els vam fer arribar a través de la nostra llibreta de classe a la reunió de delegats i sots-delegats que vam fer el divendres 5 d’octubre.

Després de molt debat, el nom que hem decidit ha estat

ALLIOLI

Segons el diccionari l’allioli és una salsa picant (activitat engrescadora per a tots nosaltres) que es fa emulsionant alls amb oli d’oliva (barreja de nens i nenes de diferents edats), una miqueta de sal (volem realitzar activitats divertides i originals) i eventualment afegint suc de llimona remenat amb dolçor en un morter ( mimar l’escola).

Us agrada?

1. Alessandra

Que actividad más chula y el nombre… genial!! Gracias por hacer de la escuela cada vez un espacio mejor para el desarrollo de nuestros niños!