INFANTIL DE VISITA A L´AUDITORI PER GAUDIR DE “PICA-SO”

El passat dia 21 de gener tot el cicle de infantil vam anar a l´Auditori per veure l´espectacle Pica-so bassat en la vida del pintor i en les músiques que van acompanyar la seva vida ( el flamenc, le chanson francesa, Stravinsky….). Va ser un espectacle on tots van gaudir moltíssim amb les imatges, les coreografies, les músiques. No volien que s´acabes!

 

 Amb tot plegat hem aprofitat per poder treballar cosetes a classe relacionades amb l´espectacle. Per exemple, la intensitat a la música, el moviment, la relaxació( com quan a Pica-so li cantaven una nana a l´espectacle) i encara ens queda pendent una visita al Museu Picasso de Barcelona! Us continuarem explicant…….Fins aviat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>