Recomanacions d’estiu – ESO

MÚSICA i ESCOLA

Aquí podreu trobar les recomanacions de deures d’estiu d’aquest curs per a l’alumnat de sisè que passa a l’institut que cada curs elabora el Departament d’Educació.

Com veureu, són recomanacions tant a nivell de llengua com de matemàtiques i algunes propostes online que ajudaran als vostres infants de cara a l’ESO.

També hi ha un horari per ajudar a que es planifiquin el temps per dur a terme aquestes recomanacions.

Dossier recomanacions ESO estiu 2020

Horari estiu planificació ESO 2020

COMIAT DE 6è

Nois i noies de 6è, ja ha arribat el dia! Oi que ha passat molt ràpid?

Ara, aquesta aventura que molts vau iniciar amb només 3 anys a l’escola ja s’acaba…

Tots els vostres companys i companyes de l’escola i els vostres mestres us volem dedicar la cançó “Per sempre més”

Esperem que sempre ens porteu al vostre cor.

Cliqueu la foto per accedir als vídeos:

TORNA LA FRUITA (JUNY)

Torna la fruita a l’escola aquest mes de juny, seguint amb el Pla de consum de fruita a les escoles (més info aquí).

Aquest mes podrem gaudir de:

• DIMECRES 2 = cirera
  • DIJOUS  3  = préssec
  • DIVENDRES 4 = nectarina

TALLER D’ÀFRICA- 2n

Durant tot aquest curs, els alumnes de 2n hem pogut viatjar per tot el món amb el llibre “La volta al món en 80 dies”

Avui, el Picasso s’ha convertit en Àfrica i hem fet un seguit d’activitats súper interessants: