I què hem fet aquest trimestre a 6è?

Aquí teniu una petita mostra de les activitats que hem fet durant aquest trimestre:

Hem volgut fer un recorregut per totes aquelles que hem trobat més interessant i en les que han gaudit de valent, tant fent-les com presentant-les als companys/es.

Hi ha artístiques, com el treball dels artistes del mes, Jean Nouvel i Tomahuro Inabi, experimentals com les de les parts de la Terra i els volcans; d’escriptura com la que van fer simulant a escriptors/es de l’Edat Mitjana, ja que van escriure un poema amb tinta i plomí.
Les sorpreses que han anat rebent de Phillies Fogg, el protagonista de la Volta al Món en 80 dies, com la carta de presentació, les maletes per iniciar el viatge, el passaport… i l’última que ens va deixar divendres, el telegrama amb el llibre de la història.
I la més emocionant de totes, l’entrega de la postal preciosa que han fet als seus fillos i filloles i que li van entregar el dijous a la tarda.

Festa d’hivern 4t A

A la fi hem acabat el primer trimestre, sabem que és un curs quelcom estrany, però sempre hem de trobar un moment per celebracions. Així ho hem fet a la classe de 4t A: obrint els nostres amics invisibles i endevinant la persona que ens… Llegeix més»

BONES FESTES 2020-21

Benvolgudes famílies,
Un cop més arribem al final d’un trimestre, el primer d’aquesta nova normalitat.
És cert que hem deixat de fer algunes coses degut a la situació en la que estem; la darrera activitat que hagués tocat ara, al final de trimestre, seria el nostre concert… Llegeix més»

HORARI EXTRAORDINARI DIA 21 DE DESEMBRE

Benvolgudes famílies,
El proper dia 21 de desembre, es duran a terme, a l’escola, un seguit d’activitats lúdiques amb el nostre alumnat, mantenint per suposat els grups estables i aplicant totes les mesures del protocol COVID.
Us recordem que l’horari marc d’activitats serà el de jornada intensiva:… Llegeix més»

INFORMACIÓ SOBRE MESURES COVID-19

Benvolgudes famílies,
Des del Departament d’Educació, avui mateix, ens han fet arribar la següent informació:
Benvolguda directora,
El primer trimestre està a punt de finalitzar i hem aconseguit, amb el vostre suport i esforç, protegir el dret a l’educació dels i de les alumnes, i que els centres… Llegeix més»

Els P3 som la família de les flors

Els nostres infants de P3 ja han decidit com es volen dir… entre tots els noms que van dir vam fer una votació i finalment: som la classe de LES FLORS. Ara hem de començar a investigar un munt de coses sobre la natura, els éssers vius, les flors… Aquesta família està desitjant començar a aprendre coses noves! Ens ajudareu?

FESTIU DESEMBRE

Us recordem que el dilluns 7 de desembre és dia de LLIURE DISPOSICIÓ i el dimarts 8 de desembre és FESTA i L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA.

Tornem el dimecres 9 de desembre!!!!

L’artista del mes (desembre i gener)

MIRA’M ALS ULLS, LA COMUNICACIÓ EN TEMPS DE MASCARETA.
Què passa amb la nostra comunicació? El fet d’haver de dur la mascareta de manera contínua ha canviat la nostra percepció dels altres.
LA MIRADA S’HA CONVERTIT EN EL NOSTRE PRINCIPAL PUNT DE CONTACTE.
Aquest mes de desembre i… Llegeix més»