Un diari per a nens que explica les notícies dels adults.

Benvolgudes famílies,
Us presentem El tricicle, una revista que busca apropar als infants a les notícies actuals d’una manera entenedora per ells i elles. Els i les alumnes de C. Mitjà el treballen des de fa dos cursos durant la Setmana temàtica de la Lectura dedicada a les notícies.

Us adjuntem l’enllaç per poder accedir. Cada setmana aniran publicant notícies en format PDF que us podeu descarregar, ens ofereixen gratuïtament l’edició de Cicle Inicial però pot resultar interessant per a tots els nivells. Trobareu també una edició amb una notícia en castellà i una altra en anglès.

El Tricicle és un recurs per a l’escola que busca apropar els nens i nenes de 6 a 12 anys al món que els envolta. Consisteix en un recull setmanal de notícies adaptades segons els diferents nivells i competències.
Es tracta d’un material didàctic, significatiu i obert, que permet l’aprenentatge basat en els interessos dels nens i nenes, clau per a un canvi metodològic en l’ensenyament.
És de fàcil accés i que s’ajusta a diverses maneres de treballar. Cliqueu a la imatge i podreu accedir-hi.

Rebeu una salutació de tot l’equip de mestres.

1. Mónica García Márquez

El diari per a nens és una iniciativa molt bona per apropar als nens a l’actualitat i fer-los entendre què passa al nostre voltant.