Trobem el Tió a la Comunitat de Petits (Bloc C. Petits)

Bon dia famílies!

Ja s’apropa Nadal i a la escola estem vivint uns dies molt especials. Avui moltes famílies heu pogut gaudir del concert de Nadal dels vostres infants, però es que dilluns,  els infants de i3, i4, i5 i 1r  vam poder anar a buscar el nostre Tió! El molt murri es va amagar sota d’un banc del pati i el van haver de buscar per a poder portar-lo dintre de la escola i donar-li escalforeta. Ara, cada dia, els infants de la comunitat de petits porten menjar per a que tingui la panxa ben plena pel dia que el fem cagar. Famílies, animeu-vos portant alguna galeta, palito, mandarina… pel Tió!

Una abraçada!