Setmana de l’Educació Respectuosa

Del 6 al 10 de maig l’equip educatiu d’Escoles Bressol i Escoles de Sant Andreu de la Barca hem realitzat diferents activitats relacionades amb l’Educació Respectuosa. Per aquest motiu cada dia les famílies han rebut un correu amb diferents frases significatives i vídeos relacionats amb aquesta temàtica que esperem que us hagin estat útils en el vostre dia a dia.

Us mostrem la cartellera on l’equip educatiu de l’Ortiz ha anat penjant les diverses frases.

De la mateixa manera, us mostrem a continuació dos enllaços amb els vídeos que s’han enviat a les famílies.

Equip Educatiu Escola José Juan Ortiz