Reunió alumnes delegats i delegades

El passat dijous dia 21 de novembre els delegats i delegades de 3r, 4t, 5è i 6è van tenir reunió amb la directora del centre.

La reunió va estar presidida per la Directora del centre i es van nomenar dues delegades que van actuar de secretàries. En aquesta ocasió van desenvolupar aquest càrrec les delegades de 3rA.

Va ser una reunió molt profitosa on els delegats i delegades van poder fer arribar a la Direcció del centre les seves inquietuds, preguntes i demandes.

Es van tractar diferents temes com:

• Demanda de jocs al pati més tranquils.
  • Petició de realitzar colònies a final de cada curs.
  • Com podem aprofitar més el porxo de l’escola (espai de lectura, taules…).
  • Decoració de l’arbre de Nadal.
  • Diferents aspectes de menjador.

La Direcció del centre va donar resposta a les diferents qüestions plantejades i es van recollir les propostes per tal d’analitzar-les i valorar si són viables.

En quant a les demandes i propostes dirigides al menjador s’ha convocat una reunió demà dijous 28 de novembre a les 15:00 h on els delegats i delegades podran fer arribar aquestes propostes a una representació de l’empresa.

Hem de felicitar a tots els /les assistents per la feina realitzada com a representants dels diferents grups de l’escola.

Durant el curs realitzarem altres reunions per tal de donar veu als alumnes en el funcionament del centre.

DELEGATS I DELEGADES 1r TRIMESTRE CURS 2019/2020