Representem les etapes de la Història

Com a producte final del projecte “Les etapes de la història” els alumnes i les alumnes de 5è hem elaborat i representat davant de la resta de companys diferents obres de teatre, una per cada etapa (Prehistòria, Edat Antiga, Edat Mitjana i Edat Moderna).

Amb les representacions hem fet un recorregut  per la Prehistòria, l’Edat Antiga, l’Edat Mitjana i l’Edat Moderna. Hem pogut veure com vivien els homes de la Prehistòria, hem conegut a Cleopatra, hem vist de més a prop el sistema jeràrquic de l’Edat Mitjana i alguns dels invents de l’Edat Moderna. I tot això d’una manera molt lúdica i divertida!

Si voleu veure la notícia sencera cliqueu al títol i després a  la imatge.