Properament: 6a Jornada de “Patis que eduquen”

6a Jornada “Patis que eduquen”

Benvolgudes famílies,

La comissió “Patis que eduquen” continuem treballant per transformar els espais de l’escola en espais que ofereixin l’oportunitat d’experimentar, crear i aprendre de forma divertida tot jugant. Us convidem a la jornada que celebrarem el proper DISSABTE 7 DE MARÇ (En cas de pluja l’ajornarem al dissabte 14 de març)

Us animeu a participar?

Què farem?

• Instal·larem la taula de ping-pong al porxo.
  • Pintarem la barana de fusta al pati d’Educació Infantil.
  • Repintarem els jocs d’Infantil.
  • Netejar i pintar els troncs d’equilibri a Infantil.
  • Refer els tipis d’Infantil i Cicle Inicial.
  • Polir i pintar els bancs de l’amistat.
  • Penjar les casetes dels ocells.

Els nens/es podran jugar amb material a la pista i gimnàs de l’escola.

Recordeu que els nens/es NO PODEN VENIR SENSE L’ACOMPANYAMENT D’UN ADULT.

Si voleu participar en aquesta jornada família/escola us demanem ens feu arribar la part de sota de la circular degudament emplenada abans del DIMECRES 4 DE MARÇ. Clicant AQUÍ podeu descarregar la circular per omplir-la.

Salutacions

La comissió “Patis que eduquen”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *