Properament: 5a Jornada “Patis que eduquen”

5a Jornada “Patis que eduquen”

Benvolgudes famílies,

La comissió “Patis que eduquen” continuem treballant per transformar els espais de l’escola en espais que ofereixin l’oportunitat d’experimentar, crear i aprendre de forma divertida tot jugant. Us convidem a la jornada que celebrarem el proper dissabte 19 d’octubre. (En cas de pluja l’ajornarem al dissabte 26 d’octubre)

Us animeu a participar?

Què farem?

• Al pati de cicle inicial pintarem les taules de la morera , muntarem un espai musical , posarem el tipis i pintarem escenaris per a representacions teatrals.
  • Al pati de cicle mitjà i superior acabarem de muntar el rocòdrom.

NOVETAT! Farem tallers pels nens i nenes que s’apuntin!

Taller de maquillatge

Taller per pintar casetes de fusta

Recordeu que els nens/es NO PODEN VENIR SENSE L’ACOMPANYAMENT D’UN ADULT.

Si voleu participar en aquesta jornada família/escola us demanem ens feu arribar la part de sota de la circular degudament emplenada abans del dimecres 16 de’octubre. Clicant AQUÍ podeu descarregar la circular per omplir-la.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *