Properament: 4a Jornada de “Patis que eduquen”

4a Jornada “Patis que eduquen”

Benvolgudes famílies,

La comissió “Patis que eduquen” continuem treballant per transformar els espais de l’escola en espais que ofereixin l’oportunitat d’experimentar, crear i aprendre de forma divertida tot jugant. Us convidem a la jornada que celebrarem el proper dissabte 9 de març. (En cas de pluja l’ajornarem al dissabte 16 de març).

Us animeu a participar?

Què farem?

• Repintarem espais del pati d’educació infantil, refarem els tipis i col·locarem taules per la bibliopati.
  • Al pati de cicle inicial col·locarem taules sota la morera, construirem un rocòdrom i muntarem un espai musical.
  • NOVETAT! Farem tallers pels nens i nenes que s’apuntin!
Taller de maquillatge

Taller per pintar casetes de fusta

Recordeu que els nens/es NO PODEN VENIR SENSE L’ACOMPANYAMENT D’UN ADULT.

Si voleu participar en aquesta jornada família/escola us demanem ens feu arribar la part de sota de la circular degudament emplenada abans del dimecres 6 de març. Clicant AQUÍ podeu descarregar la circular per omplir-la.

Salutacions

La comissió “Patis que eduquen”.