Orientacions didàctiques Departament d’Educació i altres.

Bona tarda, famílies!

Esperem que estigueu passant aquests dies a casa el millor possible.

Al llarg d’aquest dies us hem anat proporcionant una sèrie de recomanacions didàctiques perquè els nens i nenes poguessin anar reforçant i treballant diferents continguts.

Avui als diferents blocs de l’escola podreu trobar unes orientacions que ens ha enviat el Departament d’Educació per educació infantil i  primària. Algunes ja us les vam posar, però creiem oportú publicar la llista sencera que ens ha arribat. Per una altra banda, us afegim els enllaços directes a les pàgines que hi surten, per tal de facilitar-vos la feina.

Podeu trobar aquestes orientacions als diferents blocs, en les següents adreces (cliqueu el cicle i us apareixerà el bloc), però seguiu mirant a sota de les imatges dels blocs, que tenim més notícies!!

A més a més, des de Fundesplai, l’empresa que gestiona el nostre menjador, també ens han fet arribar diferents propostes, que us afegim a continuació (Cliqueu a les imatges i us apareixeran les pàgines).

21 idees creatives (i educatives per fer amb els nens i nenes a casa

15 receptes per cuinar en família, combatre el coronavirus i l’avorriment.

5 videojocs divertits, educatius i transformadors.

Si així ho desitgeu, per als alumnes de Cicle Mitjà i Superior, podeu entrar a la pàgina Code.org, on podreu trobar activitats per establir les bases per poder aprendre programació i robòtica, algunes d’elles les hem portat a terme a l’escola (Cliqueu a la imatge del code).

Tanmateix us deixem un enllaç amb activitats per aprendre programació amb Scratch, un simulador de programació per a nens (C. Mitjà o C. Superior) que podeu trobar clicant a la icona del Scratch que us posem a sota (el gat). Us heu de crear un perfil i podeu fer les activitats que hi ha en el propi programa o en els mini-reptes que us posem a sota. Es pot fer on-line o descarregar el programa. En la pàgina dels mini-reptes, a l’esquerra podreu veure tots els que hi ha, de més fàcils i de més avançats. Cliqueu a les imatges a continuació i us portarà a l’enllaç.

Resultado de imagen de gato scratch png

Volem aprofitar per donar-vos les gràcies pels vostres comentaris i per enviar-vos una forta abraçada de part de tots els mestres i les mestres de l’escola.