Nova pestanya al bloc “Mesures extraordinàries de Salut per a les escoles (COVID-19)”

Benvolgudes famílies.

Primer de tot us volem donar la benvinguda al nou curs 2020-21. Esperem que aquest estiu hagueu descansat molt i gaudit del bon temps i la família de manera lúdica, tot i seguint les mesures de seguretat e higiene motivades per la situació en la qual ens trobem. Els i les mestres de l’escola ja estem preparant el nou curs, amb energies renovades i moltes ganes de retrobar-nos amb vosaltres!

Us informem també que hem obert una nova pestanya al bloc, on us anirem penjant totes les informacions que ens vagin arribant del Departament d’Educació i del Departament de Salut que ens vagin arribant. Per accedir-hi ho podeu fer a través del menú, a l’apartat L’Escola, o bé clicant a l’enllaç que teniu a sota.

“Mesures extraordinàries de Salut per a les escoles (COVID-19)”.

Una abraçada virtual a tots i totes!