Jocs Florals Sant Jordi 2022

Un any més Sant Jordi torna a l’escola !
Aquest curs, amb una mica més de normalitat, hem tornat a realitzar diferents activitats relacionades amb la llegenda de Sant Jordi (tallers, racons, lectures compartides, representacions teatrals…).
Els nostres i les nostres alumnes han escrit textos utilitzant diferents tipologies textuals que han presentat als Jocs Florals de l’escola i l’Ajuntament.
Ha estat difícil triar als guanyadors i guanyadores que rebran un obsequi a títol personal i un obsequi per la classe. Aquest any l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) s’ha fet càrrec dels obsequis.
Us deixem el resultat final del concurs.
Al nodes (pàgina web) de l’escola podreu gaudir de les representacions de les obres de teatre de 5è, fotos de les activitats i l’entrega de premis.
Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores!!! I felicitats, una vegada més, als nostres alumnes per la seva capacitat d’adaptació a les situacions canviants que estem patint  dia a dia.
Desitgem que el proper curs la normalitat ens deixi obrir les portes a les famílies.
Dolors Mateo
Escola José Juan Ortiz