Erasmus+ a l’Ortiz : Inclusió i tolerància.

Durant aquesta setmana, a l’escola, hem rebut la visita dels nostres companys del Projecte Erasmus (docents de Portugal, Grècia i Turquia). Per veure un tast de les nostres activitats cliqueu a les imatges.

Els nostres alumnes de 3r els van rebre a l’escola donant-los la benvinguda. Els i les alumnes de 6è van ser els guies en el recorregut per l’escola mostrant les nostres instal·lacions. Els grups de 4t, 5è i 6è els van oferir una mostra de danses, percussió i melodia de flauta finalitzant amb un acròstic de benvinguda.

L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca va oferir als nostres convidats una recepció presidida per l’alcaldessa, Sra.Ana Alba, i els regidors de cultura, Sr. Juan Pablo Beas, i d’educació, Fernando Yécora. En aquesta recepció els nostres convidats van fer entrega d’uns presents representatius de cada país.

Durant els dies posteriors hem ofert als nostres companys i companyes conferències sobre el treball per projectes, els racons, els grups cooperatius, l’educació emocional i l’atenció a la diversitat. En aquestes conferències hem compartit la nostra metodologia i una mostra de diferents dinàmiques de grup que realitzem a l’escola.

El dijous vam comptar amb la col·laboració de l’Inspector de la nostra zona, la directora de l’EAP (Equip d’Assessorament Psicològic) i el coordinador del CRETDIC (Centre de Recursos Educatius per a Alumnes amb Trastorns del Desenvolupament I la Conducta).

Per finalitzar l’estada, hem gaudit d’una vetllada cultural amb les entitats del nostre municipi. Les colles de gegants, castellers i sardanistes ens van regalar una mostra de les seves activitats. Una representació de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca, encapçalada per l’alcaldessa s’ha sumat a aquest comiat.

El dia ha finalitzat amb l’entrega de diplomes com a colenda de l’estada. Ha estat una setmana intensa però molt gratificant!