El mes d’octubre a la comunitat de petits!

Bona tarda!

Després d’haver acabat el mes d’octubre us volem ensenyar de tot el que hem gaudit en el transcurs d’aquest mes.

A part de dur a terme diferents activitats del projecte de l’escola, el cinema els nens d’I4 i I5 hem pogut gaudir d’uns racons súper divertits i interessants que ens han agradat molt i ens han ajudat a aprendre un munt de coses noves!

Els infants d’I3 continuem amb la nostra adaptació a la nova escola coneixent-nos entre nosaltres, aprenen noves rutines, hem començat a treballar les emocions, hem fet psicomotricitat, l’aula de ciències, biblioteca i a més hem fet diferents activitats amb materials diversos per anar explorant tot el que tenim a l’escola.

Si voleu veure un petit recull de tot el que hem fet en aquest mes d’octubre feu clic a les imatges.

Una abraçada!

Infants d’I3