Cartes que curen…

Benvolgudes famílies,

Al correu de l’escola ens ha arribat una iniciativa per compartir amb els nostres alumnes.

En text adjunt us afegim la informació per si es del vostre interès.

Salutacions

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstancies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom. Volem que les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels instituts de Catalunya, des d’Infantil fins a Cicles formatius, passant per la Primària, l’ESO i el Batxillerat envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè̀ se’n surtin al més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament.

Ajudem i compartim amb tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació́ fins ara mai viscuda.

Ens agradaria que les direccions dels centres educatius, els i les docents (mestres, professorat) i tothom que formi part de la comunitat educativa, escrigui una carta i demani al seu alumnat que hi faci una petita / gran aportació́ en situacions emocionalment difícils. Els hospitals demanen: dibuixos, cartes, poemes, vídeos,… per donar i fer més suportable aquesta situació́ de tensió́ i angoixa que estan vivint.

Fem-ho possible.

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada

Per fer això̀, necessitem una vegada més, com en tantes d’altres ocasions han demostrat, l’ajuda i solidaritat de tots i cadascun dels centres educatius d’aquest país.

De moment, els Hospitals que ja han obert un mail són:

• Hospital Clínic:  noesteusols@clinic.cat
  • Hospital del Mar:  cartesquecuren@hospitaldelmar.catos
  • Hospital Pere i Mata (Reus):  cartesperemata@gmail.com
  • Hospital Sagrat Cor:  esperanzahusc@gmail.com
  • Hospital de Sant Pau:  missatgesquecuren@gmail.com
  • Cs. Sanitari Alt Penedés-Garraf:  cartesperacompanyar@csapg.cat

Per a qualsevol aspecte que vulgueu consultar us podeu posar en contacte amb Silvia Gelabert e-mail: silencimatge@gmail.com

Silvia Gelabert Professora d’un CFGS, i tècnic en diagnòstic per la imatge.

Adreça Twiter @imatgedesilenci