Benvinguts i benvingudes a la nova pàgina web de l’Escola José Juan Ortiz

Us presentem la nova pàgina web de l’escola, dintre dels serveis Nodes i Àgora del Departament d’Educació.

Encara està en construcció, així que només podreu veure alguns dels aspectes i serveis que ofereix i que anirem ampliant al llarg d’aquest curs.

Un dels quals ja podeu gaudir és les adreces de tots els blocs de l’escola, als quals podeu accedir des de l’eina Menú situada a dalt a la dreta de la pàgina Nodes. Dintre podreu veure diferents aspectes, entre d’ells l’enllaç a tots els blocs, clicant directament al que volgueu visitar.

També podeu veure, al mateix Menú les pàgines de l’escola On som, Història, Consell Escolar, Instal·lacions, consultar el Calendari del curs o la Oferta educativa.

A l’apartat Serveis teniu la informació sobre Acollida, Menjador escolar, Casal d’estiu o Activitats extraescolars.