Jornada “El pati, espai de relació i aprenentatge”

Com cada inici de curs, el dijous dia 5 de setembre es va realitzar la XVIII Jornada d’Intercanvi d’experiències Pedagògiques al Centre Cultural de Martorell. En aquesta jornada, diferents escoles de la comarca fan ponències sobre la tasca realitzada en relació amb el tema de la Jornada.

El tema d’enguany era “El pati, espai de relació i aprenentatge”, i la nostra escola va presentar el Projecte “Patis que eduquen”, que portem a terme des de fa uns anys. La ponència va anar a càrrec del José Luis Delgado i la Mireia Espinach, com a membres del Claustre i la Dolors Mateo com a directora.

Si voleu llegir la notícia sencera feu clic al títol i després a la imatge.