Els i les espiadimonis de P6 han conegut l’Evuard Munch i la seva història personal. A partir d’una lectura han descobert moltes coses que els ha sorprès, com per exemple:
Elna: La cosa que m’ha sorprès és que el quadre vulgui reflectir les desgràcies de la seva vida pel fet de viure en un context de guerra.
Enric: A mi m’ha sorprès l’obra fos pintada sobre cartró i el què volia transmetre el pintor. Sobretot la manera de transmetre la mort de la seva mare i germana.
Abril: M’ha sorprès que aquest quadre representés la llibertat d’expressió a la tristesa de la primera Guerra Mundial.
Jan: M’ha sorprès molt que ‘El Crit’ simbolitza pena, pobresa,… per què jo pensava que era senzillament una persona qualsevol només cridant i quan entens l’obra hi trobes sentit.
Paula: M’ha sorprès que l’Edvuard fes 50 còpies del quadre.
Maria: A mi el que m’ha cridat l’atenció és què volia expressar en aquesta obra d’art: el descontentament social, l’angoixa i la desesperació individual.
Després de conèixer l’artista ens vam atrevir a representar el seu quadre més famós: ‘El crit’ però versionant-lo un xic. Voleu veure l’exposició que hem muntat? feu clic en aquest enllaç i podreu veure unes quantes fotos de l’exposició.



