UN SANT JORDI BEN DIFERENT

Bon dia Esquirolets i Esquiroletes , demà és Sant Jordi un dia molt especial per a tots i totes i per això aquesta setmana us proposem dues activitats relacionades amb aquest dia.

1. ACTIVITATS PER “SANT JORDI”
  • Una llegenda de Sant Jordi diferent. Com que demà és la diada de Sant Jordi us enviem un conte perquè el pugueu escoltar des de casa. Es tracta d’una llegenda de Sant Jordi una mica diferent. Havíeu sentit mai un drac que en comptes de menjar gallines i xais només es menjava les cols i era vegetarià? I un cavaller que feia servir la seva llança per fer pessigolles al drac?

Us animem a escoltar aquesta versió divertida de la Llegenda de Sant Jordi!

• Taller d’una rosa. Us proposem fer aquesta rosa tan bonica amb diferents materials, que segurament podeu trobar per casa. Amb l’ajuda dels pares i de les mares en podeu fer i les podeu posar als vostres balcons o terrats .
  • Una cançó de Sant Jordi: us animem a escoltar i veure aquesta cançó tan divertida .
  • I per acabar, us volem recordar que aquells nens i nenes que encara no ens heu fet arribar la fotografia amb el vostre dibuix de la mona, ho podeu fer fins el dilluns 27 d’abril.A les famílies dels nens i nenes que fan anys durant el tercer trimestre (abril, maig i juny) també us volíem comentar una cosa. El dia de l’aniversari del vostre fill/a estigueu al cas del correu que feu servir per rebre les notificacions de l’escola, ja que us enviarem una petita sorpresa. Així, el mateix dia de l’aniversari els la podreu ensenyar.Fins aviat, Esquirols /letes!