Jocs cooperatius al pati amb els alumnes de l’INS Reguissol

Aquest dimecres dia 10 de gener hem iniciat de nou el projecte Treball Comunitari amb alumnes de quart d’ESO de l’INS Reguissol.
Per iniciar la que serà la seva estada a l’escola alguna tarda hem fet una trobada tots junts inaugurant el curs amb una tarda de Jocs Cooperatius al pati.

Els padrins es distribueixen i dinamitzen els diferents jocs : el dòmino,els paracaigudes, el parxís, el mikado, el conecta 4, el Twister,3 en ratlla,La torre Hanoi , els esquís cooperatius i el joc de les anelles.
Els objectius que volem aconseguir amb aquest projecte són:
– Relacionar-se amb alumnes més grans i del mateix municipi de manera més directe i íntima a través del dia a dia escolar.
– Crear vincles i bones relacions entre els alumnes de l’escola i de l’institut que seran en un futur, una via de relacions socials interpersonals positives.
– Acceptar les diferències presents dins l’àmbit del nostre municipi (religions, sexe, raça…) i entendre aquestes diferències per un enriquiment personal i col•lectiu.
– Acostar la realitat dels alumnes d’institut als alumnes de l’escola.
– Gaudir dels diferents aprenentatges amb el suport dels alumnes del projecte.

Clicant damunt la foto en podreu veure una mostra . Esperem que us agradi!!!