La nostra escola

La nostra escola treballa per aconseguir una educació cohesionada i cooperativa al servei de l’aprenentatge de tot l’alumnat, a fi que tots siguin atesos segons les seves necessitats i les seves aptituds, amb oportunitats per a tots. Un model d’escola que té com a finalitat promoure els valors de convivència basats en el respecte i la confiança. És en aquest marc que tota la comunitat educativa vetlla perquè tothom se senti reconegut i part essencial de la nostra escola i, per tant, de la nostra societat.

Sortida del cicle superior a les Antigues fàbriques de Palau

Els alumnes de les classes del Pit-roig, Teixons i Guineus, hem realizat una sortida per conèixer la realitat industrial de Santa Maria de Palautordera, de principis del segle passat. Aquesta passejada ens ha  permès:

1. Conèixer on estava ubicada la fàbrica de Can Gimferrer, indústria de cotó… Llegeix més»