ACTIVITATS SETMANA DEL 11 AL 17 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana us proposem el següent:

• Activitat avaluable d’anglès
  • Autoavaluació de l’activitat d’anglès
  • Poemes robats
  • Activitats digitals
  • Activitats del banc de recursos

• ACTIVITAT AVALUABLE D’ANGLÈS

Estimats nens i nenes de segon,

Ja heu vist que aquesta setmana l’activitat d’Anglès està marcada de color verd. Això vol dir que us heu d’esforçar per fer-la molt bé!

M’agradarà que repasseu les parts del cos de la meva tortuga Ted que, per cert, és molt entremaliada i us fixeu si té la cua llarga o curta, la cara gran o petita… i m’ho escriviu en anglès, tal i com us he posat a l’exemple.

A continuació, en Ted estarà super content si el dibuixeu fent alguna trapelleria o jugant amb en Keo!!!

Activitat avaluable: PETS

Us vull felicitar a tots i a totes perquè esteu fent activitats molt variades, divertides i boniques que pengeu al whatsapp!

Us he vist ballar, cuinar, explicar contes fent teatre, tocar instruments, dibuixar, fer invents, jugar a tot tipus de jocs…

I el més important, us he vist molt grans i esteu guapíssims i guapíssimes!!

PETONETS DOLÇOS 😉

• AUTOAVALUACIÓ DE L’ACTIVITAT D’ANGLÈS

Autoavaluació d’anglès

• POEMES ROBATS DE CICLE INICIAL

Per fer aquesta activitat necessites fer d’investigador o investigadora per casa! Mira si és divertit! Es tracta que busquis contes o llibres i que, mirant el títol del conte o llibre en el seu llom (la seva part lateral) facis un pilonet ordenat que llegint-lo de dalt a baix pugui dir-nos un petit missatge o poema que tingui sentit o et sembli bonic. Pots decorar el piló posant-hi una joguina, una flor o un objecte a sobre o al costat. El que més t’agradi! Fes-li una foto i envia’ns-la!!! Som artistes! Mira els exemples que hem fet els mestres de la nostra escola en aquest document per inspirar-te o agafar alguna idea!

MAIG LITERARI

• ACTIVITATS DIGITALS: EDU365

– LLENGUA CATALANA, ENTRENA’T PER LLEGIR

– MATEMÀTIQUES, BOTLOGIC (ROBÒTICA)

– PROJECTE DEL MAR, MEDUSA JONES

• ACTIVITATS DEL BANC DE RECURSOS

Recordeu que disposeu de més activitats complementàries accedint a la pàgina web – Fotos – contrasenya – clicar el vostre curs – la carpeta “Banc de recursos”. Hem afegit noves propostes.