Espais de Cicle Inicial.

A finals del 2n trimestre vam acabar els espais de cicle inicial amb molt d’entusiasme i aprenentatges compartits.
A l’espai El meu entorn, hem treballat per situar-nos, conèixer-nos millor i entendre el nostre barri, descobrint els elements que ens envolten.
A Toca toca, ens hem endinsat en l’experimentació científica amb imants, electricitat i també amb la llum i la transparència, fent petites investigacions que ens han ajudat a comprendre millor aquests fenòmens.
A Mans inquietes, hem experimentat amb la llum negra, descobrint els seus efectes sorprenents i gaudint de creacions molt especials.
A Tinkering, hem treballat el Lego science, aconseguint grans muntatges a través del treball cooperatiu.
Finalment, a English Club, hem après i practicat el vocabulari d’hivern, ampliant el nostre coneixement de l’anglès d’una manera divertida.
Ens ho hem passat genial i hem après molt al llarg de tots aquests espais!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut