JORNADA DE PORTES OBERTES

CURS 2021-22

Aquest any farem una XERRADA VIRTUAL amb les famílies interessades en conèixer la nostra escola.
La reunió es farà el dijous 11 de març a les 18:30h de la tarda.
Utilitzarem l’aplicació Meet, per això serà necessari que disposeu d’un compte gmail de Google.
Per connectar-vos serà imprescindible omplir aquest
QÜESTIONARI

L’ESMORZAR DELS CAMPIONS

Menjar sa i fer esport és molt saludable!!

Dimecres 10 de febrer vàrem fer una xerrada sobre com portar una vida més saludable:  menjar sa i fer esport. Ens ho va explicar el mateix equip del Girona F.C. Hi van intervenir en Sergi Mateo (el nutricionista), l’Emma Casanovas (jugadora del Sènior femení) i l’Enric Franquesa (jugador del primer equip masculí).

Els hi vam fer moltes preguntes i les van atendre molt gustosament. Va ser una activitat molt divertida i educativa. La recomanem!!!

DIA DE LA PAU

Aquest divendres 29 de gener hem celebrat el dia de la Pau i la No Violència. Aquest any ens hem centrat en la figura de John Lennon i la seva cançó Imagine. Us deixem algunes de les creacions que han fet els nens i nenes de l’escola.

RÀDIO MOSCA

Ja des del curs passat, l’escola Marta Mata participa en el programa RÀDIO MOSCA de l’emissora GIRONA FM 92.7
Ràdio Mosca és un programa de ràdio educatiu, lúdic i divulgatiu on els nens i nenes de diferents escoles de Girona fan entrevistes, expliquen notícies i fan recomanacions de lectures i música.
L’emissió d’aquest programa comença demà i es realitzarà cada divendres de 11:30 a 12:00.
Si no podeu escoltar el programa en directe, podreu trobar el podcast a la pàgina web de l’escola.
Us animem a tots i a totes a escoltar aquests grans artistes!!

PORTES OBERTES

AQUEST CURS LES PORTES OBERTES LES FAREM DE MANERA VIRTUAL.

PROPERAMENT PUBLICAREM EL DIA I L’HORA DE LA XERRADA TELEMÀTICA.

AQUEST CURS NO FAREM VISITES PRESENCIALS.

XERRADA MATEMÀTIQUES EN FAMÍLIA

El proper dijous 28 de gener a les 18:30 es realitzarà, en format online, una xerrada sobre les matemàtiques en família a càrrec de Marcos Marrero, ambaixador del sistema OAOA.
Us esperem a tots i a totes!!

EL MARTA MATA PER LA MARATÓ

Com tots vosaltres sabeu, l’escola Marta Mata sempre ha tingut molt present La Marató de TV3 i hi ha participat de diferents maneres.Aquest any, malgrat ser tan estrany, volem continuar aportant el nostre granet de sorra en aquest fantàstic projecte solidari.

El Marta Mata ha fet aquest vídeo,  amb molta il·lusió, per animar-vos a participar amb La Marató i per encomanar-vos energia i alegria per aquests dies de desembre.

AQUESTA MARATÓ TOCA A TOTHOM! PARTICIPA!!

25 DE NOVEMBRE: DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

El dia 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.
Com la majoria de vosaltres sabeu, fa molts anys que l’escola commemora aquesta diada amb un ball realitzat per tot l’alumnat i professorat de l’escola per tal de mostrar la nostra condemna i rebuig a totes les violències contra les dones.
Aquest any, degut a la pandèmia, no es podrà realitzar aquest ball però això no vol dir que no el treballem.
Durant aquesta setmana totes les classes, en el seu nivell, han realitzat i realitzaran activitats sobre aquest tema.
Per fer més visible aquest dia, el dimecres 25 de novembre, tota la comunitat educativa porta una peça de roba o un complement de color lila.

UN SOMNI MOLT ESPECIAL

Ens fa molta il·lusió presentar-vos el conte que ha escrit la nostra companya, Mercè Nadal,  que explica la malaltia de  la seva filla Martina.

És un conte tendre i emotiu sense resultar dramàtic que inclou un escrit de la neuròloga Dra. Toro de la Vall d’Hebron i una part lúdica per fer amb els nens i nenes. Us demanem que en feu difusió i que, si voleu i podeu, col·laboreu. Ho podeu fer de vàries maneres:

• Comprant els contes que vulgueu.
  • A nivell d’empresa, particular o d’institució fent una aportació econòmica per despeses d’impressió o  fent una compra d’uns quants contes per vendre a qui interessi. Es podrà posar el logotip de les empreses i/o institucions que hi col·laborin.

La Mercè i la seva família porten unes quantes campanyes solidàries de diferents projectes i els cal ajuda.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!

DEURES D’ESTIU

Ja han començat les vacances d’estiu. Gaudiu molt! Sortiu, passegeu, aneu a la platja, esteu en família…. però no us oblideu de l’escola!

Us deixem un link on trobareu deures per fer aquest estiu.

DEURES D’ESTIU

COMIAT D’UN FINAL DE CURS DIFERENT

Avui és l’últim dia de curs.

Avui l’escola hauria d’estar plena de riures, de plors, de corredisses i abraçades. La realitat, però, és que està buida, en silenci. Se’ns fa tan estrany acabar el curs així!

Aquest ha estat un curs diferent, amb una pandèmia que ens ha robat poder estar junts. Això, però, no impedirà que puguem acomiadar-nos  com ens agrada: amb alegria i pensant en vosaltres.

Us volem compartir un vídeo on els i les mestres us volem desitjar un bon estiu.

Volem fer una menció especial a tot l’alumnat de sisè que deixen l’escola amb un gust agredolç. Recordeu que el Marta Mata sempre tindrà les portes obertes per a vosaltres. Sou part de la història d’aquesta escola!

A la resta de nens i nenes, us esperem al setembre!

Gaudiu de l’estiu!

Una abraçada molt gran a tots i a totes!