PLA DE REOBERTURA ESCOLA

El proper dia 2 de juny, si Girona entra en fase 2, es reobrirà la nostra escola. No serà un retorn a la normalitat. Serà un espai d’acollida pels infants d’Educació Infantil els progenitors dels quals treballin presencialment, un espai per acompanyar l’alumnat de 6è a una nova etapa i per un comiat de curs per la resta de cursos.

L’escola, seguint les directrius del Departament d’Educació, ha elaborat un Pla de reobertura de l’escola.

Tal com ens indiquen les instruccions el fem públic a la pàgina web de l’escola.

PLA DE REOBERTURA ESCOLA MARTA MATA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *