Fi de curs mitjans!

El curs 23-24 s’ha acabat i ens deixa una pila de moments i records de l’escola! Aquest darrer mes hem fet el pas i tastet de comunitat, tot fent un “simulacre” del que viurem l’any vinent.

També hem viscut un taller de cianotípia, tot fent uns punts de llibres espectaculars, organitzat per la mare de l’Aran Palou i també, a nivell d’escola, hem compartit una jornada a la Mansa, tot fent un taller de pedra seca, per gentilesa dels pares del Roc Martí. Gràcies!

Finalment, ens hem acomiadat dels nens i nenes de 6è amb un bonic ritual, tot celebrant l’arribada de l’estiu i també dels nens i nenes de 3r que iniciaran un nou camí el curs vinent!

Gràcies per aquest curs i que passeu un gran estiu!

(Cliqueu damunt de la imatge per a veure el recull fotogràfic).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *