ENS ENSORTIREM (curs 2020-2021)

Realitzat pels alumnes de 6è (curs 2020-2021)

Amb aquest curtmetratge, els alumnes de 6è del nostre centre van ser guardonats amb el 1r premi  de la XVIII edició dels premis CAC ( Consell Audivisual de Catalunya) a la Categoria de centres educatius.

“El jurat vol destacar l’alta qualitat del projecte i vol premiar l’originalitat amb què s’ha enfocat el tema de la pandèmia. Es valora el to irònic, fins i tot de sèrie B, i l’homenatge que es fa a referents cinematogràfics de ciència ficció. Amb una narració cuidada, creïble, el projecte té escenes memorables i serveix com a vinculació amb el context i com a testimoni de la situació que hem viscut.”