Extraescolars

Us fem arribar el calendari de la propera setmana on hem organitzat la visita de les diferents entitats de la majoria d’activitats que tenim. És obligatori que els infants vinguin acompanyats d’un familiar, ja que les entitats us faran una explicació de cada una de les activitats de les que s’ocupen. Veureu que les activitats que ja porten un temps, no tenen tastet… però podreu fer una classe de prova una vegada comencen.

Si no teniu el document amb la informació de l’AFA i de les extraescolars que oferim, així com el mètode per donar-se d’alta a la web Ampasoft:  https://ampamansuet.ampasoft.net/ el podeu demanar per les vies habituals.

Cal recordar dues coses;

– que les famílies que ja estan associades de l’anterior curs, no cal que us torneu a donar d’alta.

Si no recordeu la contrasenya o teniu cap dubte podeu fer-nos arribar la consulta i us donarem un nou usuari.

Si es dóna el cas que no voleu continuar com a família associada, caldrà avisar abans del 18 de setembre.

– que les inscripcions estan obertes fins el proper dia 18 de setembre.

Sobre l’activitat de música que organitzarà els dimecres l’Ajuntament i l’Escola de Música, encara no tenim informació. Seguim a l’espera de que ens confirmin. En el moment que tinguem informació, us la farem arribar.

Si teniu qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant aquestes vies:

Correu electrònic: afamansuet@afamansuet.com  //  coordinadoramansuet@gmail.com

Telèfon: 621 049 588

A l’escola amb la Mayra de: 7:30 a 11 h i de 16 a 18 h

Moltes gràcies de part de tot l’equip de l’AFA

Quedem a la vostra disposició!