GEP (Grup d’Experimentació al Plurilingüisme)

A principis del curs 2015, l’Escola Mansuet va ser seleccionada per formar part del projecte GEP (Grup d’Experimentació al Plurilingüisme).

Quan ens van proposar formar part del projecte GEP, vam reflexionar què era el que realment ens motivava a engrescar-nos-hi.   Aquest projecte ens permetria seguir apostant per una …

• Metodologia activa.
  • Ús significatiu de l’anglès.
  • Treball competencial i transversal
  • Nous reptes per al professorat i per l’alumnat.
  • Innovació i millora constant en el nostre projecte educatiu
  • aposta ferma per les Noves tecnologies.
  • Treball col·laboratiu.

Com a punt de partida, i per donar continuïtat a la SCIENCE, vam voler iniciar una hora setmanal d’experiments en anglès amb els alumnes de 5è i 6è. Vam voler centrar-nos amb la introducció del MÈTODE CIENTÍFIC, tot realitzant alguns experiments senzills i, seguidament, alguns projectes de recerca i experimentació.

Després de dos anys de formació i de la instauració del projecte al nostre centre, vam estar escollides pel departament d’Ensenyament i convidades a presentar el projecte innovador i exitós davant de totes les escoles que volen introduir-se en aquesta iniciativa plurilingüística.