SOMAICOR (curs 2018-2019)

La Cooperativa SOMAICOR, dels i les alumnes de 5è del curs 2018-2019, ha fet la donació del 100% dels beneficis a la ONG Mans Mercedàries.

El passat mes de juny es va materialitzar uns dels objectius últims de la nostra cooperativa SOMAICOR, compartir amb els que més ho necessiten el nostre treball i solidaritat. És per això que se li va fer entrega del xec amb els diners obtinguts en la venda dels productes fets a la coopertiva a la Sra. Montse Torras, responsable de l’ONG Mans Mercedàries qui fa uns dies ens va dedicar un escrit molt bonic i sentit que volem agrair públicament.

No ens deixen de sorprendre els vincles, les accions desinteressades, la complicitat, el treball en equip i la il·lusió que un projecte com aquest desperten.

Estem molt orgulloses de la feina feta, dels alumnes de 5è, les famílies col·laboradores i de la Isis qui ha portat, de manera magistral, aquesta iniciativa. No ens oblidem de la gestió i acompanyament de la Sra. Marisa Casanovas, tècnica d’Educació de l’Ajuntament de Collbató i de la Diputació qui ha engegat aquesta complexa i meravellosa activitat.

Us deixem el link que han penjat a la pàgina web de l’ONG agraint la nostra contribució:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *