“CUPCOI” (Cooperativistes Units Per Crear Objectes Increïbles) Curs 2019-2021

La cooperativa “CUPCOI” (Cooperativistes Units Per Crear Objectes Increïbles), dels i les alumnes de 5è del curs 2019/2020.

La  cooperativa CUPCOI hem fet una donació important de 868,85€­ a la ONG “PROACTIVA OPEN ARMS”. Aquesta donació és gràcies al treball i l’esforç de totes nosaltres durant dos cursos. En assemblea, els i les cooperativistes, vam decidir els productes que elaboraríem i vendríem, així com també que volíem donar el 100% dels beneficis aconseguits a la ONG escollida. El passat desembre, durant la fira de Nadal de Collbató, vam aconseguir vendre tots els productes artesanals i solidaris, aconseguint així un èxit absolut!

Tots els i les alumnes de 6è ens mostrem molt satisfets amb el treball fet i molt il·lusionades de poder donar aquesta quantitat a una ONG com OPEN ARMS que realitza un treball tan important i necessari.

Properament, realitzarem un taller/xerrada amb OPEN ARMS on ens informaran de primera mà de tota la tasca que fan i de sensibilitzar-nos de la realitat d’aquesta crisi humanitària i el paper que tenim nosaltres per a millorar aquest món.

Amb aquesta donació finalitzem el projecte CUEME. Mitjançant aquest, hem fomentat l’esperit emprenedor, hem gestionat la cooperativa de manera democràtica i participativa i hem reforçat valors com la solidaritat, la igualtat d’oportunitats i l’equitat, esdevenint una eina d’inclusió social.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *