Jornada de portes obertes per a la preinscripció del curs 22-23

Benvolgudes famílies, el període de preinscripció d’infantil i primària i secundària obligatòria són: del 7 al 21 de març.

La situació actual, encara no ens permet fer les portes obertes en horari escolar. Així i tot, per la seva importància a l’hora d’escollir un centre educatiu, malgrat la situació epidemiològica actual, els departaments d’Educació i Salut han decidit mantenir les jornades de portes obertes amb les mesures de protecció i prevenció necessàries. Per tant, hem prioritzat la visita presencial per poder visitar l’escola, seguint les mesures de seguretat sanitàries marcades per Departament d’Educació:

• No pot assistir a la visita al centre educatiu cap persona que presenti simptomatologia compatible amb la covid-19, ni que tingui una prova positiva per covid-19 o hagi estat designada com a contacte estret d’un cas positiu en els 7 dies anteriors i que tingui indicació de quarantena. En cas que se sigui un contacte estret immunitzat, és recomanable disposar d’un TAR negatiu per participar en la visita.
  • Grups de fins a 10 persones en horari no lectiu (per família només podrà accedir-hi 2 adults o bé, 1 adult més un infant).
  • A l’entrada del centre us prendrem la temperatura i haureu de portar la mascareta.
  • Quan entrem a l’interior de l’escola hi haurà gel hidroalcohòlic i l’escola estarà en constant ventilació.
  • La distància de seguretat serà d’1’5 metres entre persones de diferents grups de la visita, excepte si són convivents.
  • Totes les persones visitants han de portar la mascareta correctament col·locada, de manera que cobreixi el nas i la boca, exceptuant aquells casos en què l’ús estigui contraindicat.
    En compliment de la normativa actual, la mascareta s’ha d’utilitzar tant en espais interiors com exteriors.
  • No us lliurarem cap documentació en paper.

És per això que hem organitzat diferents sessions de portes obertes en divendres i dissabte, de durada màxima d’una hora. Clicant sobre el cartell informatiu us dirigirà al formulari d’inscripció on us podreu inscriure per la visita presencial i per demanar l’enllaç del vídeo on s’explica el Projecte Educatiu. La sessió presencial servirà per visitar els diferents espais i per poder conèixer les diferents metodologies que ens defineixen com a escola. Al llarg de la visita, anirem resolent tots els vostres dubtes.

També us animem a donar una ullada a un dels apartats de la nostra pàgina web on trobareu un vídeo resum molt bonic i que ens emociona cada cop que el mirem. A més a més, trobareu també tots els documents que detallen de manera més extensa el que us diem en la presentació que us enviarem.

1. Olivia Jordi Ollero

Bon dia,
    Estic interessada en venir a la Jornada de portes obertes. En principi m’aniria millor dissabte 18 de febrer. Moltes gràcies,
    Olivia