Jornada de portes obertes per a la preinscripció del curs 21-22

Benvolgudes famílies, com sabeu comença el període de preinscripció.

La situació actual no ens permet fer les portes obertes en horari escolar. Tot i així, hem prioritzat la visita presencial per poder visitar l’escola, seguint les mesures de seguretat sanitàries marcades per Departament d’Educació:

• Grups de fins a 10 persones.
  • A l’entrada del centre us prendrem la temperatura i haureu de portar la mascareta.

• Quan entrem a l’interior de l’escola hi haurà gel hidroalcohòlic i l’escola estarà en constant ventilació.

• La distància de seguretat serà d’1’5 metres entre persones de diferents grups de convivència.

• No us lliurarem cap documentació en paper.

És per això que hem organitzat sis sessions de portes obertes en dissabte, de durada màxima d’una hora. Clicant sobre el cartell informatiu us dirigirà al formulari d’inscripció on us podreu inscriure per la visita presencial i per demanar l’enllaç del vídeo on s’explica el Projecte Educatiu. La sessió presencial servirà per visitar els diferents espais i per poder conèixer les diferents metodologies que ens defineixen com a escola. Al llarg de la visita, anirem resolen tots els vostres dubtes.

També us animem a fer una ullada a un dels apartats de la nostra pàgina web on trobareu un vídeo resum molt bonic i que ens emociona cada cop que el mirem. A més a més, trobareu també tots els documents que expliquen de manera més extensa el que us diem en la presentació que us enviarem.

IMPORTANT: NO HI PODRAN ACCEDIR INFANTS PER MOTIUS D’AFORAMENT

PODEU TROBAR MÉS INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ A: