CINQUANTA MILIONS DE SEGONS – 2012

CANTÀNIA 2012

“… els records del temps d’escola ompliran el teu demà

fes que siguin bons records, que t’agradi recordar”

Els alumnes de la classe de tercer vam anar el passat dimarts dia 8 de maig a cantar a l’AUDITORI DE BARCELONA!
Des de finals del primer trimestre que estem treballant les cançons, els moviments, l’atrezzo per a que la cantata fós un dia inoblidable per a tots.
Estem tots molt emocionats i esperem que tothom s’ho passés tant bé com nosaltres.
50 milions de segons és el temps que passem, més o menys, a l’escola al llarg de la nostra infantesa. I durant tot aquest temps vivim moltes experiències que, més tard, es convertiran en records que ens acompanyaran tota la vida.
Els cors escolars i els dos actors, un noi i una noia, protagonistes de 50 milions de segons, ens interpretaran cançons amb un to irònic, simpàtic i una mica gamberro, sobre records com el nostre bocata preferit, la suposada mania que ens té una professora, l’excés d’activitats extra-escolars o un atac de polls. I amb un to emocionat i corprenedor, sobre records tan punyents com el bullying, la gelosia pel germà que acaba de nèixer o els mestres que anem deixant enrere. Tot això acompanyat per una música eclèctica i teatral, de vegades divertida i d’altres sentimental, on hi cap tant el pop com el rock-and-roll, les marxes o el rag-time.”
Vam cantar amb 740 nens i nenes les mateixes cançons, en el mateix moment, fent diferents veus, amb músics professionals!
La veritat és que estàvem una mica nerviosos i és per això que el dilluns a la tarda (el dia abans) vam fer un assaig general al pati de l’escola i vam convidat a TOOOOOOOOOOOTS els companys que vulguéssin veure’l. Va baixar TOTHOM! gràcies! Mireu, aqui en teniu la mostra:
Finalment va arribar el dia tant esperat per tots i totes. Va ser una experiència increïble i inoblidable que volem compartir amb tots vosaltres. Aqui us deixem un bon recull de videos i fotografies que ens han passat els pares i mares de tercer per a que aquest dia quedi en el nostre record per sempre!

I aqui us deixem les fotografies!!
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a digital slideshow