Acta 2 de la reunió d’eco-delegats 3/11/2016

Comissió coordinadora Agenda 21 Escolar

Dijous 3 de novembre de 2016

Ordre del dia:

Preparació de l’acte de la signatura del compromís.

Personal assistent:

CURS ECO-DELEGAT
1r Gonzalo i Bernat
2n Martí i Xavi
3r Teo i Iria
4t Oriol i Beth
Mariona i Éric
Mar i Miquel
Popa Jan

Desenvolupament:

• S’explica el compromís i l’acte de signatura.
  • Fem sorteig entre els alumnes de cicle superior per entregar el decàleg de les bones pràctiques al regidor. Surt el Miquel de 6è.
  • Parlem del compromís que volem adquirir aquest curs, les mestres de la comissió proposen comprometre’ns amb el reciclatge de l’oli (projecte oli-claki). S’explica que l’empresa de l’Oli-Claki reutilitza l’oli per fer sabó i que poden venir a l’escola a explicar-nos com treballen.
  • Els alumnes accepten la proposta i decidim que la frase pel nostre compromís serà: “L’Escola Llebetx es compromet a reciclar l’oli.” L’alumna que representa la nostra escola és la Mar de 6è.
  • Els alumnes de 5è proposen que a les classes hi hagi paperera de rebuig i paperera de plàstic.
  • Els alumnes de 5è expliquen que hauríem de trobar la manera de comunicar quan s’acaba el paper de WC. Acordem que els eco-delegats seran els que avisaran al Manel amb un missatge en el que explicaran que s’ha acabat el paper i en quin lavabo ha passat.
  • La classe de 6è proposa posar la paperera de plàstic de les bicicletes al davant de les columnes perquè es vegi més.

****Recordem que la propera trobada serà el 2 de desembre a les 11h.

Sense més temes a tractar tanquem la sessió a les 11’30.

Dijous 3 de novembre de 2016