AVANCEM AMB EL PIS PAS
L’alumnat d’infantil I3, I4, I5 i 1r i 2n de primària ens trobem els dilluns, els dimecres i els dijous una estona després del pati per a avançar en el procés de lectoescriptura. Com que és un camí nou per a nosaltres, el primer dia vam fer una assemblea entre tots els alumnes que en […]
AVANCEM AMB EL PIS PAS Llegeix més »












