25N

El passat dimarts 25 de novembre es va celebrar el 25N Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones. A l’escola hem fet unes activitats per prendre consciència del que vol dir i per entendre per què és important aquest dia.

Als alumnes d’I3 a 2n els van explicar el conte Rosa Caramel d’Adela Turin. Als alumnes de 3r a 6è el conte Les nines són per a les nenes de Ludovic Flamant. Després de la lectura dels contes vam poder parlar-ne i relacionar-ho amb aspectes del nostre dia a dia per poder identificar violències cap a les dones amb les quals ens trobem des de petits i petites.

Finalment, hem elaborat un mural conjunt amb les mans de tots i totes. En cada mà hem escrit una cosa que podem tenir en compte per fer un món més lliure de violència vers les dones.

Us convidem a visitar el mural que hem penjat a l’entrada de l’escola. Us en deixem unes fotografies a continuació.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut