A 6È ENS INICIEM AMB ELS UKELELES!

L’alumnat de 6è durant aquestes primeres setmanes han pogut estrenar els ukeleles  que els acompanyaran durant aquest curs a les classes de música. Estan molt contents i emocionats d’aprendre a tocar aquest instrument i de descobrir coses noves sobre aquest.

Aquest petit instrument, divertit i senzill de tocar, ens ofereix un munt de possibilitats a les classes de música per introduir-nos en conceptes de llenguatge musical, història de la música i harmonia, alhora que aprenem les tècniques bàsiques de l’instrument, amb cançons adaptades de diferents estils musicals, i els diferents aspectes importants en la pràctica instrumental, com ara el respecte, la col·laboració i valoració pel treball fet en comú, en la qual les actituds, els valors i les normes són molt importants.

Aquestes primeres sessions hem començat aprenent d’on ve aquest instrument, quines són les seves parts i com hem de col·locar-nos i agafar l’instrument per a tocar-lo d’una manera adequada.

Ja sabem que té  4 cordes: sol, do, mi i la, i que les podem tocar rasguejant o puntejant. Cadascuna d’aquestes té un color diferent i així ens resulta més fàcil diferenciar-les.

Hem experimentat amb el so de l’ukelele i hem començat a treballar les primeres peces musicals. Hem après què és un afinador, per a què serveix i com podem utilitzar-lo, ja que s’ha d’afinar cada corda abans de tocar. Estan molt motivats i interessats i ho estan fet molt bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut