FRUIT SKEWERS!

Hello families!
In I5, we have invited our “padrins” to prepare together fruit skewers. In English we have been working the fruits and as an ending activity we have cooked these delicious fruit skewers with chocolate!!! Mmmmmmmmmm….They were delicious!!!
We really enjoyed this activity!
PHOTOS I5
PHOTOS… Llegeix més»

I3 ACTIVITATS AMB FAMÍLIES MAIG

Les famílies de l’alumnat d’I3 han vingut a compartir una tarda d’ambients amb nosaltres. Hem pogut fer d’artistes, experimentar amb la sorra i gaudir d’un minimon d’animals al pati d’infantil. Ens ha agradat molt que vingueu a l’escola. Ens ho hem passat molt bé i… Llegeix més»

Colònies 4rt

Els nostres alumnes de 4rt vam marxar de colònies aquest dilluns dia 27 de maig. Hem passat 3 dies fantàstic fent un munt d’activitats: jumper, escalada, ponts, pastissets, hem visitat la granja, hem ballat, hem fet jocs de nit, …. Han sigut unes colònies molt… Llegeix més»

Concert de La Clika

Aquest curs, els nens i les nenes de segon han tornat a participar en el concert de La Clika.
Després d’assajar durant mesos, les famílies van poder gaudir de les cançons en un escenari “professional”, amb música en directe.
Va ser tot un èxit. Moooltes felicitacions !!
 … Llegeix més»

COLÒNIES DE 6è

Aquesta setmana les nenes i els nens de 6è han passat tres dies de colònies a La Granja, a Santa Maria de Palautordera. Han gaudit de grans activitats envoltats de natura. Segur que tindran un gran record d’aquesta experiència.
Si vols veure-ho clica sobre la imatge.
Llegeix més»

I4. Sortida al Museu de Terrassa

Els nens i nenes de la classe dels Lleons i les Lleones hem anat al Museu de Ciència de Terrassa. Allà hem pogut experimentar, tocar i fer grans descobriments. També hem fet una volta per dins del museu per poder veure moltes motos i cotxes… Llegeix més»

Colònies de 2n

Els dies 8, 9 i 10 de maig els grups de 2n vam anar per primera vegada de colònies!!! Vam fer moltíííssimes activitats: des de cuinar galetes fins a practicar l’equilibri en el circuit de ponts, passant per tocar els animals de la granja o… Llegeix més»

English Day 5è

Hello families!
The 13th of May we went to El Bosc school in Mollet del Vallès to celebrate the English Day!
After many months we met our partners from the other school, we were very excited and nervous!!!
We also played different games to practice our English, we… Llegeix més»

JORNADES ESPORTIVES 4T 2023-24

El passat divendres 3 de maig, l’alumnat de 4t va anar al Camp de Futbol i al Pavelló Municipal amb tots els grups de 4t de les diferents escoles de La Llagosta. Allà van participar en diferents estacions lúdic-esportives i jocs tradicionals  distribuïdes en estacions.
La… Llegeix més»

Gimcana a La Llagosta

Dilluns 6 de maig els nens i nenes de 4t  vam fer una gimcana per tot el poble, fent una sèrie de proves per la nostra localitat per tal de conèixer millor alguns dels serveis municipals que tenim. Vam organitzar-nos en grups cooperatius entre les… Llegeix més»

Sant Jordi a Cicle Superior

Per fí ha arribat Sant Jordi!!!
Els nens i nenes de Cicle Superior hem fet diferents tallers per celebrar aquesta festa que tant ens agrada. Hem estat molt entretinguts i entretingudes fent vitralls, creant codis medievals, teatralitzant una nova versió de la llegenda i fent un… Llegeix més»

Jornada Multiesportiva 2n

El passat divendres 12 d’abril, les nenes i els nens de 2n vam anar al Pavelló i al Camp de Futbol amb les altres classes de segon de totes les escoles de La Llagosta! Allà vam fer jocs tradicionals, relleus de velocitat, circuits de punteria,… Llegeix més»

SETMANA DE VALORS DE 6è

Avui hem posat punt i fanal al trimestre i a la setmana de valors de 6è. Aquests últims dies hem estat parlant, reflexionant i compartint sentiments i emocions que sentim ara que estem a punt d’acabar la primària i passar a l’institut.
Ha estat una gran… Llegeix més»