Curs 2019-20 Els dimecres esmorzem fruita!
Els dimecres a l’escola tothom esmorzem fruita. D’aquesta manera, es fomenta l’alimentació saludable. Podem portar fruita de temporada o fruita seca; l’important és introduir aquest hàbit en l’esmorzar! Cada setmana fem un recompte dels nens i nenes que han esmorzat fruita i el grup guanyador, com a reconeixement, es queda amb la nostra poma a […]
Curs 2019-20 Els dimecres esmorzem fruita! Llegeix més »



