2019-20 3r Patins i pista de gel
Per poder treballar l’equilibri i la col·laboració entre companys i companyes, aquests últims dies a l’àrea d’educació física hem patinat al pati l’escola i també hem anat a una pista de gel que hi ha a Barcelona. Ens ho hem passat molt bé, tot i que la pista relliscava molt! Aquí us deixem unes quantes […]
2019-20 3r Patins i pista de gel Llegeix més »


